Twórcy serwisu proponują użytkownikom wiele wartościowych treści, pięknie podanych w przejrzystej, świeżej i czystej formie. Wizualna sfera serwisu została opracowana w oparciu o najnowsze trendy projektowania komunikacji online i badania użytkowników stron internetowych.
Duże, świetnej jakości zdjęcia, strony bogate w treści, video-poradniki, prosta nawigacja, dostosowanie strony do urządzeń mobilnych - wszystko to po to, aby wizyta u nas była prawdziwą przyjemnością - mówi Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu w firmie KRISPOL - Nasz zespół marketingowy pracował nad strategią content marketingu dla nowej strony tak, aby była ona atrakcyjna zarówno dla naszych klientów, jak i przyjazna dla narzędzi wyszukiwarek. Zamierzamy przyciągać uwagę klientów treścią wideo - to kontynuacja naszych działań z 2015 roku. Nowa strona była budowana pod kątem tego medium.
Intuicyjne menu główne obejmuje najbardziej użyteczne i najczęściej wyszukiwane przez internautów sekcje: produkty, porady, inspiracje, pliki do pobrania oraz punkty sprzedaży. To celowe uproszczenie pozwoli użytkownikom serwisu szybko znaleźć informacje, których najbardziej potrzebują.
Nowy serwis spełnia funkcję centrum informacyjnego dla naszych obecnych i potencjalnych Klientów - mówi Katarzyna Kozłowska - To miejsce pełne porad eksperckich i inspiracji - produktowych, użytkowych i designerskich. Staramy się przekazać użytkownikom bardzo ważną informację: posiadanie produktów marki KRISPOL gwarantuje spokój w długofalowej perspektywie. Daje pewność zakupu i opieki serwisowej, pozwala cieszyć się z posiadania domu i spędzania czasu z rodziną. Mamy nadzieję, że osoby budujące lub remontujące dom docenią nasze starania. To dla nich powstała nowa koncepcja strony KRISPOL.
Serwis
jest dostępny pod adresem www.krispol.pl. Powstał
we współpracy z firmą Foonsy Sp. z o.o.
Krispol Sp. z o.o. jest
producentem najwyższej jakości bram garażowych, rolet zewnętrznych, okien i
drzwi wejściowych oraz produktów dla przemysłu.
Firma zaczęła działalność w 1991 roku. W 1993 roku w ofercie rynkowej pojawiły się rolety zewnętrzne, bramy i kraty rolowane. Od 1997 roku Krispol produkuje bramy segmentowe. W 2009 ofertę firmy poszerzono o elementy stolarki aluminiowej, a w 2011 o okna PVC.
Krispol posiada we Wrześni dwa nowoczesne zakłady produkcyjne, wyposażone w bogaty park maszynowy. Tereny obu zakładów, w tym hale produkcyjne, magazynowe oraz biurowce, zajmują łącznie powierzchnię ponad 50 000 m2. Lokalizacja przy ważnym węźle komunikacyjnym umożliwia sprawną obsługę logistyczną odbiorców i dostawców.
W 2002 roku w firmie pracowało 60 osób. Obecnie zatrudnionych jest ponad 200. Udział eksportu w przychodach wynosi 30%. Firma wysyła za granicę wszystkie swoje wyroby, ale dominujący udział mają bramy garażowe. Główni odbiorcy to Niemcy, Austria, Czechy, Słowacja, Szwecja, Dania i Francja.
Firma Krispol od 2007 roku jest sponsorem pierwszoligowej drużyny siatkówki męskiej APP Krispol Września, a od sezonu 2014/2015 Sponsorem Tytularnym KRISPOL 1. Ligi Siatkarzy.
O Zakładzie 2 KRISPOL we Wrześni przy ul. Michała Strzykały 4
Zakład 2 KRISPOL, w którym odbyła się regionalna gala wręczenia nagród „Grunt na Medal" 2014, to dowód na to, że warto inwestować we Wrześni.
Grunt zakupiony przez Krispol w 2008 roku należy do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST PARK - Podstrefa Września. W 2009 roku firma rozpoczęła na jego terenie budowę Zakładu 2, by rok później w całości przenieść tutaj produkcję bram segmentowych z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. W 2011 roku oddano do użytku część biurową, a społeczność lokalna okrzyknęła Zakład 2 „Budynkiem Roku 2011".
Sukces rynkowy bram segmentowych marki Krispol skłania firmę ku planom dalszej rozbudowy Zakładu 2. Pierwszym krokiem w tym kierunku było otrzymanie w 2014 roku kolejnego pozwolenia na działalność w SSE INVEST PARK.
źródło: Krispol