Architekt projektujący system ogrodzeniowy dla stadionu potrzebuje optymalnych rozwiązań w zakresie zabezpieczenia terenu. Takie rozwiązania proponuje firma Betafence - są nimi zintegrowane systemy Nylofor, które - w zależności od wariantu - idealnie sprawdzą się w każdej ze stref wydzielonych w ramach stadionu.
Granice stadionu
System zabezpieczający stadion powinien mieć charakter odstraszający, sygnalizujący, że wejście dozwolone jest tylko dla osób upoważnionych. Dlatego ogrodzenie wyznaczające jego granice powinno zapewniać wysoki stopień zabezpieczenia - tak jak Nylofor 2D Super, który dzięki podwójnym prętom poziomym i grubym prętom pionowym stanowi skuteczną barierę dla intruzów:
Niezbędną kontrolę dostępu zapewniają kompatybilne z systemem ogrodzeniowym Nylofor 2D Super bramy przesuwne i skrzydłowe Nylofor, Egidia oraz Robusta.
Aby zapewnić użytkownikom stadionu optymalne bezpieczeństwo, warto uzupełnić system ogrodzeniowy Nylofor 2D Super o inne rozwiązania w zakresie zabezpieczeń dostępne w ofercie firmy Betafence:
Granice boiska sportowego
Główne boisko, które znajduje się w strefie podwyższonego ryzyka, warto zabezpieczyć systemem Nylofor 2D, który zapewnia dużą sztywność i wysoki stopień bezpieczeństwa:
Granice
boiska treningowego
Strefa boisk treningowych cechuje się niższym współczynnikiem zagrożenia, jednak jej ogrodzenie powinno trzymać na bezpieczną odległość dziennikarzy i natrętnych kibiców. Tutaj optymalnym rozwiązaniem będzie system Nylofor F:
Granice parkingu
Ogrodzenie strefy parkingowej powinno być nowoczesne i przede wszystkim idealnie wpasowane w przestrzeń - takie jak Nylofor City - kompletny system paneli zakończonych poręczą u góry, o płaskich prętach poziomych, nadających całości nowoczesny i solidny wygląd.
Więcej inspiracji, a także szablon do projektowania wypełnień systemu Zenturo znajdziesz na www.betafence.pl
Betafence to światowy lider w produkcji
systemów ogrodzeń. Firma została założona ponad 130 lat temu. W 2009 roku jej
obroty wyniosły 400 mln €. Dziś swoim zasięgiem obejmuje 100 krajów,
dostarczając produkty nie tylko dla sektora profesjonalnego, ale również dla
klientów indywidualnych.