PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2015-08-17
Zalety markowej bramy garażowej
Inwestorom szukającym bram garażowych coraz trudniej dokonać dobrego wyboru. Na co zwrócić uwagę przy wyborze bramy?

HÖRMANN Polska Sp. z o.o.
ul. Otwarta 1
62-052 Komorniki

tel. 61 819 73 00
fax 61 810 75 75
info@hormann.pl
www.hormann.pl

» więcej o firmie

Inwestorom szukającym bram garażowych coraz trudniej dokonać dobrego wyboru. Na co zwrócić uwagę przy wyborze bramy? To pięć cech, które z gąszczu rynkowej oferty wyróżniają bramy marki Hörmann.

1. Wieloletnia trwałość

Podstawową cechą dobrej bramy garażowej jest jej trwałość. Bramy firmy Hörmann, dzięki idealnie dopasowanym do ich ciężaru sprężynom oraz odpowiednio dobranemu napędowi, nawet przez kilkadziesiąt lat działają płynnie, cicho i bezpiecznie. Jednocześnie ich odporne na działanie słońca, deszczu, śniegu i wiatru powierzchnie zachowują przez te lata niezmieniony wygląd. Kolory tych bram nigdy nie blakną.

2. Eleganckie wzornictwo

Brama garażowa powinna harmonijnie wkomponowywać się w bryłę budynku, podkreślać jego charakter i urodę. Dlatego Hörmann oferuje całe bogactwo wzorów, które  pozwalają dopasować bramę do koncepcji architektonicznej domu: gładkie bez przetłoczeń, z przetłoczeniami kasetonowymi, poziomymi wąskimi i szerokimi, a także wzory z przetłoczeniami podwójnymi i potrójnymi oraz z intarsjami ze stali nierdzewnej i drewna. Wybierać też można spośród kilku rodzajów szlachetnych powierzchni i oklein foliowych imitujących m.in. różne rodzaje drewna oraz z pełnej gamy kolorystycznej. 


3. ThermoFrame - ciepły montaż

Istotną cechą nowoczesnej bramy jest jej energooszczędność, szczególnie ważna, gdy garaż znajduje się w bryle domu. Aby stratom ciepła zapobiec już na etapie montażu bramy, Hörmann proponuje zainstalowanie między murem garażu a ościeżnicą specjalnego profilu z tworzywa sztucznego, który niweluje mostki termiczne. Profil ten wraz z dodatkowymi podwójnymi uszczelkami wargowymi, umieszczanymi bo bokach bramy i w jej górnym obszarze, nawet o 15% może poprawić termoizolacyjność bramy. Oferowany przez firmę Hörmann zestaw ThermoFrame to znacznie skuteczniejsza ochrona przed ucieczką ciepła niż brama o bardzo grubym blacie.

4. Energooszczędny napęd

Im szybszy napęd tym mniej ciepła ucieka z garażu podczas otwierania i zamykania bramy. Ale prawdziwie energooszczędny napęd, taki jak SupraMatic firmy Hörmann, ponadto zużywa bardzo mało prądu. Otwierający się z szybkością 22 cm/s SupraMatic, dzięki inteligentnemu dopasowaniu poboru mocy do potrzeb, jest niezwykle energooszczędny nie tylko w czasie pracy, ale także w stanie czuwania. Pobór energii przez ten napęd w trybie stand-by nie przekracza jednego wata. To wszystko sprawia, że zużywa on jedynie 20% energii, jaką pobierają zwykłe napędy.

5. Bezpieczne sterowanie

Nowoczesny napęd do bramy garażowej musi być nie tylko szybki i energooszczędny, ale także bardzo bezpieczny. Napędy firmy Hörmann, które działają w dwukierunkowym systemie sterowania radiowego BiSecur zapewniają maksymalne zabezpieczenie wysyłanego sygnału przed skopiowaniem, wykorzystują bowiem technologię 128 bitów używaną m.in. do kodowania transmisji bankingu on-line. Dwukierunkowe działanie umożliwia zarówno sterowanie bramą, jak i odczyt jej statusu (otwarta/zamknięta). Po naciśnięciu na odpowiedni przycisk nadajnik automatycznie potwierdza, czy brama rzeczywiście została zamknięta. W każdej sytuacji można więc sprawdzić, czy polecenie zostało wykonane, nawet wtedy, gdy brama znajduje się poza zasięgiem wzroku. 




Grupa Hörmann  jest największym w Europie producentem bram i drzwi. Od momentu założenia przedsiębiorstwa w 1935 roku wyprodukowano i sprzedano na całym świecie ponad 15 milionów bram. W 24 wyspecjalizowanych zakładach w Europie, Ameryce Północnej i Azji ponad 6000 osób pracuje nad rozwojem i produkcją najwyższej jakości bram, drzwi, ościeżnic i napędów. Główną siedzibą grupy Hörmann jest małe miasteczko Steinhagen w Westfalii. Pozostające nadal w rękach jednej rodziny  przedsiębiorstwo wygenerowało w ubiegłym roku obroty w wysokości ponad miliarda euro. Firma posiada ponad 80 własnych punktów dystrybucyjnych i wiele setek parterów handlowych w  ponad 30 państwach na całym świecie.

źródło: Hörmann