Nice Polska na przestrzeni ostatnich 15 lat stał się jednym z największych sponsorów polskiego sportu. Wykorzystanie narzędzi marketingu sportu to element przemyślanej i spójnej strategii marketingowej. Już w najbliższą sobotę (2.04.2016 r.) inauguracja nowego projektu. W odnowionym cyklu Speedway Best Pairs Cup jedną z drużyn biorących udział w rywalizacji będzie Nice Racing Team!
Zawody Speedway Best Pairs Cup, które wcześniej rozgrywane były w formule rywalizacji reprezentacji narodowych, od tego roku zmieniają się w rywalizację teamów firmowych. Wzorem Formuły 1 na starcie stanie 7 drużyn reprezentujących poszczególnych sponsorów. W stawce nie mogło oczywiście zabraknąć reprezentacji Nice!
Tegoroczny cykl SBPC składa się z trzech rund. Już w sobotę (2.04.2016 r.) inauguracja odbędzie się na najpiękniejszym stadionie żużlowym na świecie - toruńskiej MotoArenie. Następnie rywalizacja w maju przeniesie się do niemieckiego Landshut. Wielki finał cyklu planowany jest na początku czerwca w Ostrowie Wielkopolskim. Stworzona przez Nice drużyna z pewnością dostarczy wielu niezapomnianych emocji. - Zawodników dobieraliśmy przede wszystkim pod kątem widowiskowości jazdy. Artem Łaguta, Grigory Łaguta oraz Antonio Lindbaeck to zawodnicy, dla których na żadnym torze nigdy nie ma straconych pozycji - mówi Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska.
Podobnie jak w poprzednich latach wszystkie turnieje w ramach cyklu będą transmitowane na żywo na antenie Eurosportu! To gwarantuje niespotykanie dużą ekspozycję reklamową oraz wzrost świadomości marki wśród obecnych oraz przyszłych użytkowników automatyki Nice. Każda ubiegłoroczna runda cyklu była oglądana na całym świecie przez ponad 6 milionów telewidzów!
Początek sobotniego turnieju o
godzinie 17:00. Zawody na żywo obejrzy grupa blisko 150 Partnerów Handlowych
Nice.
Nice Polska - należąca do grupy Nice, obecna na polskim rynku od
1996 roku, jest największym na rynku dostawcą inteligentnych i kompleksowych
systemów zarządzania automatyką domową oraz producentem segmentowych bram
garażowych. Obecnie Nice z obrotami na poziomie ponad 150 mln euro jest obecny
na najważniejszych światowych rynkach w ponad 100 krajach na świecie, w Europie
Zachodniej i Wschodniej, przez Stany Zjednoczone, Bliski Wschód oraz
Afrykę. Na polskim rynku w ofercie Nice Polska dostępne są również produkty
elero oraz KINGgates, a w sieciach marketów budowlanych produkty Mhouse i
Moovo.