Firma Nice zorganizowała aukcje internetowe, z których całkowity dochód zostanie przeznaczony na rehabilitację Witalija Biełousowa - rosyjskiego zawodnika, który w sezonie 2015 występował w Nice Polskiej Lidze Żużlowej w barwach Orła Łódź. We wrześniu młody Rosjanin w wyniku upadku na tor złamał kręgosłup i obecnie walczy o powrót do zdrowia. Wartość przedmiotów wystawionych na aukcjach wynosi obecnie już blisko 7 tys. zł!
Organizatorzy licytacji mają nadzieję, że w ten sposób będą mogli wydatnie pomóc rosyjskiemu zawodnikowi w jego rehabilitacji. - Przekazany przez nas na licytację kewlar Grega Hancocka, Indywidualnego Wicemistrza Świata osiągnął obecnie wartość już 5 tys. zł. Oprócz tego na licytacjach znajdują się interesujące gadżety żużlowe: czapki, plastrony oraz gry komputerowe. Mamy nadzieję, że uda nam się zebrać jak najwięcej środków, ponieważ rehabilitacja w Sankt Petersburgu jest bardzo kosztowna. Witalij startował w sponsorowanych przez nas rozgrywkach ligowych i na torze dawał z siebie wszystko - mówi Wojciech Jankowski, Brand & Marketing Manager w Nice Polska, a także koordynator rozgrywek Nice Polskiej Ligi Żużlowej w sezonie 2015.
Dwa tygodnie temu, po ukazaniu się informacji o pierwszych licytacjach, ze strony środowiska żużlowego napłynęły kolejne oznaki wsparcia. Swój kewlar z sezonu 2015 (z występów w barwach Speedway Instal Wandy Kraków) za pośrednictwem pana Krzysztofa Gawła z KIM Group zdecydował się przekazać ukraiński żużlowiec, Andrej Karpow. Dużym zainteresowaniem powinny również cieszyć się pozostałe akcesoria żużlowe: unikatowe czapki Nice Artema Laguty oraz Przemysława Pawlickiego, bluza Mateja Zagara czy koszulki polo żużlowej reprezentacji Polski.
- Przechodzę obecnie rehabilitację w klinice w Sankt Petersburgu. Dziękuję za każdą formę wsparcia - mówi Witalij Biełousow, który walczy o powrót do zdrowia.
Wszystkie aukcje, zarówno te kończące się, jak i
nowe, dostępne są pod tym linkiem: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39592454.
Nice Polska - należąca do grupy Nice, obecna na polskim rynku od
1996 roku, jest największym na rynku dostawcą inteligentnych i kompleksowych
systemów zarządzania automatyką domową oraz producentem segmentowych bram
garażowych. Obecnie Nice z obrotami na poziomie ponad 150 mln euro jest obecny
na najważniejszych światowych rynkach w ponad 100 krajach na świecie, w Europie
Zachodniej i Wschodniej, przez Stany Zjednoczone, Bliski Wschód oraz
Afrykę. Na polskim rynku w ofercie Nice Polska dostępne są również produkty
elero oraz KINGgates, a w sieciach marketów budowlanych produkty Mhouse i
Moovo.