Krispol, czołowy producent bram garażowych, okien i rolet, rozszerza kampanię telewizyjną zapoczątkowaną spotami sponsorskimi przed wybranymi meczami T-Mobile Ekstraklasy.
- Nasza kampania będzie prowadzona pod hasłem ,,KRISPOL - bramy, okna, rolety do Twojego domu". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku firmy jako producenta kompleksowych rozwiązań najwyższej jakości - mówi Anna Michalak-Siezieniewska, manager ds. Public Relations - Spoty telewizyjne przedstawiają produkty marki Krispol w kontekście rodzinnym. Ich przyjazny i pogodny klimat nawiązuje do hasła „KRISPOL - Bliżej Ciebie". Odzwierciedla ono filozofię firmy, która stawia sobie ambitny cel bycia jak najbliżej klientów i ich codziennych potrzeb.
Krispol towarzyszy
rozgrywkom T-Mobile Ekstraklasy już czwarty sezon z rzędu. Nowy billboard
sponsorski miał swoją premierę 19 lipca na antenie Canal+ Sport. Od sierpnia
będzie go można zobaczyć także w TVN
(Dzień Dobry Wakacje) oraz kanałach tematycznych
Polsatu (Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Film, Polsat Food), Discovery (Discovery, Discovery
Science, Discovery Turbo Xtra, TLC), AXN, Comedy Central, BBC Entertainment i
BBC Knowledge.
Spot zrealizowała poznańska agencja Kiwigroup, na co dzień współpracująca z Krispolem.