PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2014-07-11
Brązowa Budowlana Marka Roku 2014
Somfy, producent automatyki i systemów sterowania, został uhonorowany w kategorii „napędy do bram" w badaniu przeprowadzonym przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku

SOMFY Sp. z o. o.
ul. Marywilska 34 J
03-228 Warszawa

tel. 22 509 53 00
fax 22 509 53 01
www.somfy.pl

» więcej o firmie

Somfy, producent automatyki i systemów sterowania, został uhonorowany w kategorii „napędy do bram" w badaniu, w którym fachowcy wybierają najbardziej zaufane i prestiżowe marki. Ranking Budowlanej Marki Roku 2014, został przeprowadzony przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku już po raz dziesiąty.

Choć segment rynku automatyki do bram wjazdowych i garażowych to dla Somfy dość młody rynek to producent już zdobywa, na tle konkurencji, znaczące zaufanie wśród montażystów i użytkowników końcowych.

-  Jesteśmy dumni z tej nagrody, tym bardziej, że rozwiązania w zakresie napędów do bram dostarczamy na rynek zaledwie od kilku lat. Uzyskane wyróżnienie w rankingu to dla nas dowód uznania w oczach naszych klientów, który pokazuje, że kierunek rozwoju, jaki obraliśmy jest jak najbardziej właściwy. Dla nas to jednocześnie zobowiązanie wobec odbiorców i użytkowników naszych produktów i motywacja do dalszej wytężonej pracy. Wierzymy, że w kolejnej edycji konkursu, również będziemy poważnym uczestnikiem - podkreśla Jacek Gromniak, prezes Somfy Sp. z o.o.


ASM Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadził 10 edycję badania, które jest jednym z największych i najbardziej wiarygodnych tego typu w Polsce. Ranking wyłania producentów, których wyroby bądź usługi znajdują szczególne uznanie wśród fachowców. Na podkreślenie zasługuje obiektywny i miarodajny charakter wyników ponieważ fachowcy mogli wymieniać w każdej kategorii tylko jedną markę, w sposób spontaniczny, bez żadnego sugerowania z zewnątrz. Ranking uwzględniał takie kryteria jak: marka najczęściej stosowana wśród wykonawców, marka o najwyższej jakości w porównaniu z konkurencją oraz marka o najlepszej relacji ceny do jakości.

- To, że w oczach naszych użytkowników, na dość konkurencyjnym rynku, uzyskaliśmy takie wyróżnienie jest zasługą kilku czynników. Od lat podążamy za wymaganiami wykonawców, dbamy o parametry techniczne i użytkowe, które zwiększają wygodę eksploatacji, a nasze niektóre rozwiązania stają się rynkowym standardem. Fachowcy potrafią to docenić, ponieważ jakość stosowanych przez nich produktów wpływa z kolei na zadowolenie ich klientów i zapewnia im bezawaryjne funkcjonowanie stosowanych produktów przez wiele lat - podsumowuje Jacek Gromniak, prezes Somfy Sp. z o.o.

Statuetki najwyżej notowanym w rankingu markom 2014 zostały wręczone  podczas uroczystej Gali w czerwcu w hotelu Lord w Warszawie.



SOMFY
- Societé d'Outillage et de Mécanique de Faucigny (Zakład Mechaniki Precyzyjnej w Faucigny) to światowy projektant i lider w zakresie automatyki i systemów sterowania, wykorzystywanych do ożywiania zewnętrznych i wewnętrznych elementów budynków mieszkalnych, jak i komercyjnych (w tym między innymi osłon okiennych, bram, czy też zamknięć handlowych). Ponadto Somfy intensywnie działa również w obszarze zaawansowanych rozwiązań dedykowanych inteligentnemu budownictwu, poszerzając swoją ofertę o zintegrowane systemy zarządzania domem.

Firma powstała w 1960 roku w Clues we Francji. Od tego czasu  rozwinęła swoją obecność już w 56 krajach na świecie. Spółka posiada 73 filie, 51 przedstawicielstw i biura na wszystkich kontynentach. Jest notowana na giełdzie papierów wartościowych EURONEXT w Paryżu.

W Polsce spółka istnieje już od 16 lat. Wysoka jakość produktów Somfy jest doceniana przez 270 milionów użytkowników i 32 000 klientów profesjonalnych na całym świecie. Produkcja roczna napędów grupy Somfy wynosi około 11 milionów sztuk, a roczne obroty przekraczają 950 milionów euro. Dziennie produkowanych jest 70 000 napędów, a co 3 sekundy (przez 24 godziny w ciągu doby) instaluje się 1 napęd SOMFY.

Dzięki prowadzeniu polityki innowacyjnej i ekspansji geograficznej, Somfy realizuje strategię, która ma zapewnić wewnętrzny i zewnętrzny rozwój oraz wzrost rentowności firmy.

źródło: Somfy