Zalety ALBANY RAPIDROLL® 3000
- Opatentowana technologia DiscDrive zapobiega kontaktowi metalowych części podczas nawijania profili bramy na wał nawojowy. Wpływa to na ograniczenie zużycia, wibracji i poziomu hałasu podczas intensywnej eksploatacji bramy.
- Niższe koszty utrzymania. RapidRoll® 3000 ma mniej ruchomych części niż inne bramy szybkobieżne. Żadnych zawiasów, kółek czy rolek, które mogą być kosztowne przy wymianie. Wysokie prędkości otwierania i zamykania. Ograniczenie kosztów poprzez redukcję utraty ciepła i energii w środowiskach o kontrolowanej temperaturze.
- Bezdotykowa Krawędź Bezpieczeństwa® wykrywa obiekty znajdujące się w świetle bramy i odwraca kierunek ruchu płata zanim profil dolny zdoła zetknąć się ze sprzętem, pojazdem lub osobą.
ZASTOSOWANIE
Strefy o dużym natężeniu ruchu i wysokiej liczbie cykli, gdzie nieodzowna jest niezawodność, a kontrola bezpieczeństwa/dostępu jest czynnikiem nadrzędnym.
- Dyski zabudowane w górnej partii bramy nawijają profile płaszcza bramy na wał nawojowy bezdotykowo. Rezultatem jest mniejsze zużycie płaszcza bramy i części.
- System równoważenia płata bramy zapewnia płynne działanie.
- W przypadku zaniku zasilania, ręczne zwolnienie dźwigni (wyjście awaryjne) pozwala na otwarcie bramy.
Kolumny boczne wykonane są ze stali ocynkowanej z przykręcanymi osłonami, co zapewnia atrakcyjny wygląd i osłonę dla systemów równoważenia i naprężenia bramy.
PŁASZCZ BRAMY
- Płaszcz bramy składa się z anodyzowanych profili aluminiowych mocowanych niezależnie, bez użycia zawiasów czy rolek.
- Elastyczna guma zapewnia szczelne połączenie między profilami i pozwala na zminimalizowanie trwałych uszkodzeń na skutek ewentualnego uderzenia pojazdu w bramę.
- Aluminiowe profile zwiększają odporność na napór wiatru.
- Poszczególne profile mogą być szybko i łatwo wymienione w przypadku uszkodzenia.
NAPĘD
Silnik z przekładnią. Umieszczony z prawej lub lewej strony bramy.
STEROWANIE
MCCVectorControl z przetwornicą częstotliwości.
Patrz:
dane techniczne.
URUCHAMIANIE RĘCZNE
W przypadku zaniku zasilania, bramę można otworzyć po ręcznym zwolnieniu hamulca. W zależności od stosunku szerokości do wysokości brama otwiera się częściowo dzięki wstępnie naprężonym sprężynom.
ZABEZPIECZENIA
Brama została zaprojektowana zgodnie z Dyrektywą o Zapobieganiu Wypadkom w Miejscu Pracy UVV (przepisy o zapobieganiu wypadkom) oraz ze zharmonizowanymi wytycznymi dotyczącymi nadawania znaku CE obejmującymi normę EN 13241-1.
WSKAZANIE ZAGROŻENIA
Zabezpieczenia bramy opracowane są dla eksploatacji normalnej dla pojazdów w środowisku przemysłowym, zgodnej ze zharmonizowanymi wytycznymi dotyczącymi nadawania znaku CE. W zależności od wymogów otoczenia – szczególnie w przypadku ruchu pieszego – konieczne może być zastosowanie dodatkowych aktywatorów w celu zwiększenia bezpieczeństwa. Ponadto szczególne warunki otoczenia mogą mieć wpływ na właściwy dobór typu bramy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem w celu dokonania konsultacji na miejscu.