PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2013-07-25
Technologiczna Ekstraklasa Nice
Przed rozpoczęciem drugiej połowy wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy (ponad 300 spotkań!) telewidzowie będą mogli okazję obejrzeć spot reklamowy Nice.

NICE Polska Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 2a
05-800 Pruszków

tel. 22 759 40 00
fax 22 759 40 21
nice@nice.pl
www.nice.pl

» więcej o firmie

Wsparcie sportu od lat wpisane jest w strategię marketingową firmy Nice. Piłka nożna to najpopularniejszy sport w Polsce, którym zainteresowanie deklaruje nawet 60% osób interesujących się sportem. Z kolei polska T-Mobile Ekstraklasa każdego roku podnosi swój poziom, profesjonalizm oraz wartość medialną. Dlatego firma Nice zdecydowała się na uruchomienie reklamowej kampanii wizerunkowej związanej z rozgrywkami ligi polskiej.

- To dla nas kolejny krok na drodze realizacji strategii firmy. Nasze produkty to już od dawna technologiczna ekstraklasa, dlatego powiązanie z piłkarską najwyższą klasą rozgrywkową wydaje się oczywiste. Dzięki kampanii reklamowej przy okazji meczów T-Mobile Ekstraklasy pragniemy prezentować, jak bardzo zaawansowane technologiczne są nasze produkty. Nasz spot reklamowy w pełni pokazuje, jak bardzo stawiamy na innowacyjność i nowoczesność - mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

Przed rozpoczęciem drugiej połowy wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy (ponad 300 spotkań!) telewidzowie będą mogli okazję obejrzeć spot reklamowy Nice. Podobnie będzie po zakończeniu każdego ze spotkań. Spot będzie emitowany bez względu na antenę, na której będzie prowadzona transmisja meczu. Oznacza to, że reklamy Nice będą widoczne nie tylko w Canal+ oraz kanałach sportowych Polsatu, ale także w Telewizji Polskiej i na antenie Eurosport 2. Głosu w spocie reklamowym Nice użyczył jeden z największych specjalistów od T-Mobile Ekstraklasy, komentator Canal+, szef redakcji sportowej platformy NC+, Tomasz Smokowski. - Śmiejemy się z Andrzejem Twarowskim, że kiedy zaczynaliśmy pracować przy naszej lidze, wyglądała ona jak niewyedukowana, zahukana, źle ubrana i umalowana panna z prowincji, a teraz to brzydkie kaczątko zmieniło się nie do poznania: ładna, atrakcyjna, znająca kilka języków, a i strój nie od parady... Możemy się tylko cieszyć. Zawsze przyjemniej jest pracować przy produkcie, który prezentuje się godnie - zauważa Smokowski.

Głównym przesłaniem sportu jest technologiczne zaawansowanie produktów Nice. Skupieni w szatni zawodnicy słuchają rad trenera, który rozrysowuje na tablicy skomplikowany schemat gry. To ustawienie po chwili zmienia się w obraz siłownika oraz bramy przesuwnej znany z kampanii „Serce bramy". Reklamę można zobaczyć poniżęj.

Rozgrywki T-Mobile Ekstraklasy rozpoczęły się w miniony piątek. W sezonie 2013/2014 tytułu mistrzowskiego bronią piłkarze warszawskiej Legii.

źródło: Nice