PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2009-07-14
Leszno pod skrzydłami żużlowej husarii i sponsora
16 i 18 lipca 2009 r. to dni w których oczy wszystkich kibiców "czarnego sportu" będą zwrócone na tor stadionu im. Alfreda Smoczyka w Lesznie. Te dwa dni dadzą odpowiedź, kto zostanie zdobywcą Drużynowego Pucharu Świata na żużlu.

NICE Polska Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 2a
05-800 Pruszków

tel. 22 759 40 00
fax 22 759 40 21
nice@nice.pl
www.nice.pl

» więcej o firmie
Fani „czarnego sportu”, którzy w dniach 16-18 lipca wybiorą się do Leszna na najważniejszy tegoroczny występ polskiej drużyny, mogą liczyć na wyjątkowe i niepowtarzalne atrakcje przygotowane przez Nice Polska - głównego sponsora żużlowej reprezentacji Polski.

W miasteczku kibica zlokalizowanym w alejce prowadzącej do Stadionu im. Alfreda Smoczyka znajdować się będzie stoisko Nice. Odwiedzający będą mieli możliwość zapoznać się z ofertą produktową sponsora, który zaprezentuje ją specjalnie przygotowanym mobilnym centrum wystawienniczym.

Jedną z ciekawszych atrakcji przygotowanych dla fanów żużla będzie konkurs na najefektowniejszy strój kibica żużlowej reprezentacji Polski. Każdy, kto będzie chciał wziąć udział w konkursie będzie musiał zgłosić się do stoiska Nice i zrobić sobie zdjęcie. Atrakcja powinna być tym większa, że zdjęcia będą wykonywane na żużlowym motocyklu w towarzystwie zawodników sponsorowanych przez Nice. Sponsor zapowiada, że warto się postarać i być oryginalnym - do wygrania będą oficjalne gadżety kadry narodowej a najbardziej efektowne fotografie zostaną opublikowane w mediach, które sprawować będą patronat medialny nad żużlową reprezentacją Polski.

Na stoisku będą także czekały przygotowane dla fanów atrakcyjne gadżety, a buzie najmłodszych fanów czarnego sportu zostaną wymalowane zgodnie z barwami narodowymi oraz logo sponsora.

Akcja ta to pierwszy krok sponsora w przyjętym wspólnie z Polskim Związkiem Motorowym planie promocji żużlowej reprezentacji Polski. „Zależy nam na zaangażowaniu kibiców i stworzeniu wspaniałej atmosfery wokół tego wydarzenia” – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska. „Gorąco zapraszam wszystkich fanów do odwiedzenia naszego stoiska w Lesznie!”



Nice Polska
Sp. z o.o. powstała w 1996 roku i na przełomie ostatnich lat osiągnęła pozycję największego dystrybutora automatyki dla domu. Od 13 marca 2002 roku gwarancją jakości usług jest, przyznany przez firmę SGS z Londynu, certyfikat ISO 9001:2000 za dystrybucję i serwis automatów do bram, napędów do rolet i systemów kontroli dostępu. Z firmą współpracuje ponad 700 partnerów handlowych na terenie całego kraju.

"Nice ułatwia życie" – to hasło i misja firmy. Kierując się nim, firma dba o klientów końcowych, w równym stopniu troszcząc się o dealerów, sprzedawców, montażystów i serwisantów. Realizacja tej polityki następuje poprzez stałe rozwijanie istniejącej oferty produktowej, jak również stałe jej wzbogacanie, przy równoczesnym dbaniu o doskonałą obsługę klienta i dobre relacje z Partnerami Handlowymi firmy.

informacja na podstawie materiałów: NICE