PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2020-06-16
Firma Hörmann pomaga przedsiębiorstwom dotkniętym skutkami pandemii
Wzajemna pomoc i solidarność w biznesie - to cel ogólnopolskiej akcji społecznej, dzięki której małym przedsiębiorstwom silnie odczuwającym skutki ...

HÖRMANN Polska Sp. z o.o.
ul. Otwarta 1
62-052 Komorniki

tel. 61 819 73 00
fax 61 810 75 75
info@hormann.pl
www.hormann.pl

» więcej o firmie

Wzajemna pomoc i solidarność w biznesie - to cel ogólnopolskiej akcji społecznej, dzięki której małym przedsiębiorstwom silnie odczuwającym skutki pandemii łatwiej będzie przetrwać kryzys. Mniejszym firmom pomogą te większe. Do organizowanego przez Onet programu #BiznesKochaBiznes przyłączyła się też firma Hörmann Polska.

Inicjatywa jest szansą dla mniejszych firm, które pomimo spowodowanego koronawirusem kryzysu pracują na pełnych obrotach, a jednocześnie w wygodny i bezpieczny sposób starają się dotrzeć do klienta. Nie wszystkich jednak na to stać. Na bezpłatne kampanie reklamowe mogą liczyć ci drobni przedsiębiorcy, którzy walcząc z ekonomicznymi konsekwencjami pandemii, wprowadzają w swoich firmach ciekawe, innowacyjne rozwiązania. Koszty tych kampanii pokryją duże firmy.

- Nigdy wcześniej solidarność w biznesie nie była tak ważna jak teraz. Żaden biznes nie istnieje bowiem w próżni. Duże firmy potrzebują tych mniejszych, dlatego należy działać razem. Dla dobra całej gospodarki, która stanowi system naczyń połączonych, powinniśmy wspierać jej słabsze ogniwa. Z chęcią przyłączyliśmy się więc do akcji, która niewielkim firmom pomoże przetrwać kryzys. - mówi Krzysztof Horała, prezes firmy Hörmann Polska sp. z o.o.

Firma Hörmann Polska sp. z o.o., która sprzedaje swoje produkty w gęstej sieci partnerskich firm handlowych w całym kraju, doskonale rozumie specyfikę pracy mniejszych przedsiębiorstw.

- Rozumiemy jak istotny jest budżet na bieżącą działalność, jak ważne dotarcie do klienta. Dlatego chcemy wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy nie tylko nie poddają się kryzysowi, ale w trudnych czasach umieją kreatywnie działać - podkreśla Krzysztof Horała.

Po kilku tygodniach od startu programu #BiznesKochaBiznes budżet kampanii wynosi już 1,5 miliona złotych. Dotąd wsparcie otrzymało 40 firm. Akcja potrwa do końca czerwca. Swój akces do programu przedsiębiorcy mogą zgłaszać za pomocą specjalnego formularza dostępnego w serwisie www.bizneskochabiznes.onet.pl.

źródło: Hörmann