PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2019-04-04
“Witaj w świecie Nice! Po prostu Nice”
"Witaj w świecie Nice! Po prostu Nice" to tytuł najnowszej kampanii wizerunkowej włoskiej firmy Nice, światowego lidera rynku automatyki dla domu

NICE Polska Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 2a
05-800 Pruszków

tel. 22 759 40 00
fax 22 759 40 21
nice@nice.pl
www.nice.pl

» więcej o firmie

"Witaj w świecie Nice! Po prostu Nice" to tytuł najnowszej kampanii wizerunkowej włoskiej firmy Nice, światowego lidera rynku automatyki dla domu - pierwszej kampanii marketingowej firmy o międzynarodowym charakterze i zasięgu. Zaskakuje w niej innowacyjny, niezwykle emocjonalny sposób przekazu podkreślający wyjątkowość i różnorodność produktów marki. Bohaterami kampanii są „nadzwyczajne" osoby, które spoglądają z billboardów wprost zahipnotyzowane niezwykłymi możliwościami systemów Nice. Celem kampanii skierowanej do konsumentów jest podniesienie świadomości marki i stworzenie spójnego wizerunku Nice we wszystkich krajach, w których firma działa.

Kampania będzie prowadzona na pięciu europejskich rynkach kluczowych dla działalności grupy: włoskim, francuskim, polskim, hiszpańskim i niemieckim oraz na rynku brazylijskim.

Koncepcja kreatywna zakłada, że dzięki automatyce Nice nawet najprostsze codzienne czynności stają się przyjemne, a systemy Nice ułatwiając życie zachwycają i zaskakują. Twórcy kampanii na każdym billboardzie umieścili portret nietuzinkowej osoby, której wyraz twarzy wyraża fascynację technologią. Autorem tych wyjątkowych ujęć jest John Rankin wybitny angielski fotograf mody i portretu. Przekaz podkreślają emocjonalne hasła: Wooow! Brama otwarta, Wooow! Rolety podniesione, Jakie to proste od kiedy Nice jest w naszym domu!

Od kilku lat Grupa Nice rozwija się dynamicznie, korzystając z obecnej, dobrej koniunktury oraz organicznego wzrostu sprzedaży. Oddzielną strategią firmy jest rozwój poprzez poszukiwanie interesujących i komplementarnych firm i produktów, które w procesie akwizycji stają się częścią Grupy.

Tylko w 2018 roku pozyskaliśmy pięć przedsiębiorstw wzbogacając się o nowe produkty i technologie. Do portfolio naszych produktów włączyliśmy m.in. systemy kontroli dostępu (brazylijska spółka Linear Equipamentos), rozwiązania z sektora Home Security (amerykańska firma Abode Systems Inc.), systemy automatyki domowej (włoskie firmy V2 i ACM). Grupa Nice zdecydowała się też na przejęcie polskiej firmy Fibar Group (FIBARO) - producenta zaawansowanych rozwiązań z segmentu smart home i connectivity - powiedział Adam Krużyński, Dyrektor ds. Sprzedaży w Grupie Nice. Pozyskanie wielu brandów pociąga za sobą działania mające na celu budowanie synergii, konsolidacji oraz wykorzystaniu potencjału cross sellingu. W tej sytuacji zbudowanie globalnej rozpoznawalności marki i jednolitego wizerunku na całym świecie jest wręcz koniecznością - kontynuuje Krużyński.


Wiele osób traktuje jeszcze rozwiązania automatyki domowej po macoszemu, cały czas myśląc, że są to drogie rozwiązania. Oczywiście inaczej jest w przypadku osób, które budują nowe domy. Dla nich automatyzacja bramy wjazdowej i garażowej oraz rolet to już standard, często oferowany przez instalatorów. Nie ograniczamy się jednak tylko do sterowania naszymi urządzeniami za pomocą popularnego pilota, ponieważ smart home rozwija się nadzwyczaj szybko. Wprowadzane są nowe rozwiązania i możliwości - jak np. sterowanie urządzeniami przy pomocy smartfona, zdalna kontrola poprawności działania naszych urządzeń oraz monitorowanie domu za pomocą poglądu kamer w aplikacji. Technologia rozwija się bardzo szybko i już teraz możemy rozmawiać z naszym domem, choćby za pomocą asystentów najbardziej popularnych systemów, jakim jest Android oraz IOS. Automatyka w domu zwiększa nasze bezpieczeństwo i komfort życia, a korzystanie z niej jest po prostu Nice - powiedział Marcin Skrobisz, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

Kampania "Witaj w świecie Nice! Po prostu Nice" będzie prezentowana w dwóch odsłonach: od kwietnia do czerwca oraz od września do listopada 2019 r. W pierwszej części kampanii, w Polsce promowane będą rozwiązania dedykowane automatyce wjazdowej oraz automatyzacji rolet, żaluzji i markiz.

Kreacje reklamowe będzie można zobaczyć na lotniskach, w Internecie oraz wybranych magazynach wnętrzarskich.

Koncepcję kreatywną stworzyła Agencja Ogilvy - WPP Group, autorem strony wizualnej jest Rankin.




O Nice Polska

Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.

Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.

Nice group

Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest światowym liderem w zakresie Home Automation, Home Security i Smart Home mającym szeroką ofertę zintegrowanych rozwiązań automatyki do bram, bram garażowych, rolet, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i home security dla domu i przemysłu. Grupa Nice realizuje strategię rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności w celu rozszerzenia gamy konfigurowalnych, przyjaznych dla użytkownika systemów. Jednocześnie firma wzmacnia swoją markę konkurując na coraz to nowych segmentach rynku. Nice eksportuje swoje produkty, charakteryzujące się innowacyjnością technologiczną i nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, realizując za granicą ponad 90% skonsolidowanych dochodów Grupy, równych 325 milionom euro w 2017 r.

źródło: Nice